Известие

Collapse
No announcement yet.

Загрява много на климатик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Не колега не съм ги търсил още камоли да видя дали работят трябва да се пробва но на колко градуса казахте , че се пускат? Колегата spe4elist знам , че е най-добре на диагностика да се види ама на 2 диагностики бях и на двете не можаха да се свържат с датчиците на двг лошо мн лошо.... колата беше на ремонт при някакви си майстори "наи-добрите в града" , които не знаеха какво е вариатор ( бях зел кит за него) ама не се смени, та незнам като са сваляли двг и слагали дали са закачили някакви кабели или са изтарвали и затова не идва информация за двг до компа за диагностика, защото иначе тест-а за ABS и AIRBAG се стартират без проблем.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

    Comment


    • #32
      И моята държеше висока температура

      между двете стрелки над 90 и следващата седеше, а като се поозори на баира и до 3-тата след 90 е стигала.
      Отидох уж да промия радиатора - и като го свали Румен и видя че половината ламели липсват, питата се рони като вафла и аре нов радиатор ...
      И сега спи на чертата преди 90. Там отваря термостата и там си и седи.
      ALFA 156 1.9JTD '98
      ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

      Comment


      • #33
        При мен на компютъра като гледам първата се пуска на 96, втората на над 104.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          При мен на компютъра като гледам първата се пуска на 96, втората на над 104.
          Много е
          sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
          Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

          И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
          Ramstein - Benzin
          https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
            Много е
            Аз пък казвам, че е добре!

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
              Аз пък казвам, че е добре!
              1 вата на 96 е добре поне 88 - 92 трябва да отваря малкия кръг поне така си мисля на всичките коли дето съм имал в тоя диапазон отваря малкия кръг
              sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
              Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

              И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
              Ramstein - Benzin
              https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

              Comment


              • #37
                Разлика между реалната температура и тази която показва уреда

                Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                Много е

                А ти закачвал ли си на диагностика да я видиш.Има разлика м/у таблото и показанията на компа на диагностиката.

                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                При мен на климатик охлажда по-добре в задръстванията.

                По принцип когато радиаторите са затлачени се получава това със загряването. Понеже радиатора на климатика загрява и всичкия топъл въздух отива в другия радиатор.

                За това миите си радиаторите от вътре на вън! С маркуча и накраиник за ситрна струйка под налягане от вътре на вън се пръска за да излезнат боклуците м/у ламелите, а не да ги набивате от вън на вътре. Даже аз първо с Меглио ги напръсквам целите да се разкиснат и след това с маркуча.

                И не с епритеснявайте. Удера в купето не показва вярно. На 90 градуса е долу горе вярно. На следващото деление където по принцип би рябвало да са 110 градуса, то там дефакто са 100. При мен никога не надвишава това деление. Същото е и на чертичката преди 90. Там би трябвало да са 70 градуса, но не са. Така, че удера в купето е само един ориентир. Страшното е ако почне да прескача чертата която е м/у 90 и 130. Не се шашкайте, миите си радиаторите всяка пролет и си карайте колите. Следете нивото на антифриза, наливайте хубав антифриз и няма да има проблеми.
                Напротив, уреда вътре е абсолютно точен.

                Първоначално публикувано от haljscho
                Напротив, уреда вътре е абсолютно точен.
                Добре. Аз съм мерил с термометъра и казвам какво съм измерил. Ти си говори каквото искаш.

                Първоначално публикувано от haljscho
                Напротив, уреда вътре е абсолютно точен.
                Правилно, точен е, само дето няма точна скала и между 90 и 130, хвърляш боб за да познаеш колко е...

                Първоначално публикувано от oem
                Добре. Аз съм мерил с термометъра и казвам какво съм измерил. Ти си говори каквото искаш.
                Добре де аз немога да разбера след като си го премерил и си се убедил, че 70 е 80 а 110 е 100, що продължавате да твърдите, че уреда показва грешно, при положение, че никаде няма цифри 70 и 110?
                И пак питам каква е логиката да знаеш кога е 70-студена и 110-прегряла?
                Мойта логика е, че м/у 80 и 100 уреда е по-прецизен и показва с точност +-1+-2гр.например.
                Мисълта ми е следната: всички които са мерили по накакъв начин, дали с диагностика или с термометър, стгат до извода 80, 90, 100. Но никой не се застъпва за тези измервания, да се напишат в една важна тема и да се знае от всички които немогат да го измерят или сега си копуват такава кола.
                Идва лято и се почва : олеее колата ми прегря.
                Идва зима...... олеее неоже да загрее едва минава 70 нпример.
                Айде поздрави на всички.

                Първоначално публикувано от haljscho
                Добре де аз немога да разбера след като си го премерил и си се убедил, че 70 е 80 а 110 е 100, що продължавате да твърдите, че уреда показва грешно, при положение, че никаде няма цифри 70 и 110?
                И пак питам каква е логиката да знаеш кога е 70-студена и 110-прегряла?
                Мойта логика е, че м/у 80 и 100 уреда е по-прецизен и показва с точност +-1+-2гр.например.
                Мисълта ми е следната: всички които са мерили по накакъв начин, дали с диагностика или с термометър, стгат до извода 80, 90, 100. Но никой не се застъпва за тези измервания, да се напишат в една важна тема и да се знае от всички които немогат да го измерят или сега си копуват такава кола.
                Идва лято и се почва : олеее колата ми прегря.
                Идва зима...... олеее неоже да загрее едва минава 70 нпример.
                Айде поздрави на всички.
                Нищо не разбрах. Каква важна тема? Просто казах, че чертичката м/у 50 и 90 е 80 градуса, а чертичката м/у 90 и 130 е 100 градуса. Измерено с лаптоп, инрачервен термометър на блока и термо сонда в казанчето. 100% гаранция с 3 термометъра е мерено на 3 различни места!
                Last edited by fiore; d.m.y г., 12:41.
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                  А ти закачвал ли си на диагностика да я видиш.Има разлика м/у таблото и показанията на компа на диагностиката.
                  Термостата ми е вред ако това ме питаш и чак такава разлика няма +-2 да е не повече добре представяш ли си ако отваря на 96 първия на 104 требва да изхвърли над 100 вече е опасно .... прегрявала ми е старата и от 100 нагоре не се ли пусне големия кръг съм прегрял 99%
                  sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                  Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                  И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                  Ramstein - Benzin
                  https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                    1 вата на 96 е добре поне 88 - 92 трябва да отваря малкия кръг поне така си мисля на всичките коли дето съм имал в тоя диапазон отваря малкия кръг
                    Нали правиш разлика между отваряне на термостат и включване на вентилатор? Сигурен съм, че правиш...

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                      Нали правиш разлика между отваряне на термостат и включване на вентилатор? Сигурен съм, че правиш...
                      Да естевено ....
                      sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                      Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                      И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                      Ramstein - Benzin
                      https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                        1 вата на 96 е добре поне 88 - 92 трябва да отваря малкия кръг поне така си мисля на всичките коли дето съм имал в тоя диапазон отваря малкия кръг
                        Всъщност, ако беше сложил и някоя друга запетайка, може би щях по-добре да те разбера, аджеба, какво искаш да кажеш!

                        Comment


                        • #42
                          Термостата отваря на 83 градуса. Перката се пуска на 96 първа степен. Кое не е нормално? Ти на 90 ли искаш да се пусне? Нали трябва да върти през големия кръг все пак? Ако се пуска по рано термостата ще седи полу отворен винаги.

                          Ти знаеш ли, че 15 секунди да работи перката и сваля веднага 6, 7 градуса? Стигне ли 96 се пуска и за 15 - 20 секунди пада на 90.
                          Last edited by oem; d.m.y г., 00:04.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Термостата отваря на 83 градуса. Перката се пуска на 96 първа степен. Кое не е нормално? Ти на 90 ли искаш да се пусне? Нали трябва да върти през големия кръг все пак? Ако се пуска по рано термостата ще седи полу отворен винаги.

                            Ти знаеш ли, че 15 секунди да работи перката и сваля веднага 6, 7 градуса? Стигне ли 96 се пуска и за 15 - 20 секунди пада на 90.
                            Ясно в грешка съм бил извинявам се
                            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                            Ramstein - Benzin
                            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Термостата отваря на 83 градуса. Перката се пуска на 96 първа степен. Кое не е нормално? Ти на 90 ли искаш да се пусне? Нали трябва да върти през големия кръг все пак? Ако се пуска по рано термостата ще седи полу отворен винаги.

                              Ти знаеш ли, че 15 секунди да работи перката и сваля веднага 6, 7 градуса? Стигне ли 96 се пуска и за 15 - 20 секунди пада на 90.
                              ОК 1 степен на 96гр.
                              Но по темата:
                              Колегата пуснал темата казва: без клима 90гр. с клима 100гр.
                              Верно, че климатика товари, но перката работи, т.е. охлажда преди да е стигнала 96гр.?
                              При теб oem как е?
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment


                              • #45
                                ...

                                Добре де... моята мноооооого трудно качва 100 градуса и то винаги се охлажда бързо (без климатик оооще по-трудно) ?! Чак като чета взех да се притеснявам, че не грее добре... Есента още смених термостат...
                                2,0 t.s.

                                Comment

                                Working...
                                X